Живопис
Академічний живопис. Уроки живопису у Дніпрі
Студія академічного малюнка та академічного живопису рекомендує пройти курси, майстер-класи з живопису, уроки для початківців з олії, курси акварельного живопису в Дніпрі.
Живопис, яке дивовижне, багатогранне слово, воно розчулює своїм звучанням, у ньому стільки музики, барвистих нот і почуттів нашої душі. Навчання живопису передбачає вміння навчитися малювати, жваво, тобто. ідею побаченого відтворити на полотні, як наживо, але вже зі своїми власними емоціями та переживаннями.
Програма навчання живопису у студії академічного малюнка та живопису у Дніпрі передбачає детальне, багатоступінчасте, планомірне відпрацювання академічних навичок живопису. Зміст програми спочатку можна поділити на три великі етапи:
- Ознайомлення з базовими навичками в малюванні та живописі
- Опрацювання практичних навичок середнього рівня у мальовничому малюнку
- Розвиток просунутих навичок у живописі у Дніпрі
До базових навичок слід віднести ту копітку роботу, яка продовжується протягом першого періоду навчання. Спочатку учень має навчитися тримати олівець та пензель. Потім він вчиться зробити найпростіший малюнок на уроці з малювання у Дніпрі. Важливо, щоб учитель-художник плавно ознайомив учня з мальовничими техніками (масло, акварель, гуаш, пастель). Для цього ми рекомендуємо нашим студійцям виконати етюд із найпростіших фігур в одній із вибраних технік.
- Етюд із кількох предметів. Як тло - просте драпірування. Краще починати вчитися на акварелі, оскільки вона дуже дисциплінує.
- Тематичні натюрморт. На уроці з живопису для початківців ми пропонуємо простий натюрморт, який змусить учня шукати і знайти правильне тональне рішення, навчить поступово опрацьовувати деталі.
- Неможливо уявити навчання живопису у Дніпрі без квітознавства. Яку фарбу брати, з якою змішувати, як отримати цей дивовижний колір чи тон? На всі ці запитання вам відповість квітознавство, яке входить до уроків з живопису
До середніх практичних навичок у мальовничому малюнку ми відносимо вже самостійніші роботи, у яких учень не обмежується побудовою, а вчитися впевнено працювати з тоном, моделювати обсяг, списувати тіні. Як правило, на цьому етапі учні виконують натюрморти складніші за своїми завданнями:
Натюрморт із метою навчитися передавати обсяг при складному висвітленні. На уроці роботи над таким натюрмортом учень навчається передавати простір за допомогою теплих і холодних тонів. За виконання натюрморту у живопису вже цьому етапі ми навчаємо
- опрацьовувати деталі роботи, тобто довести картину до стану завершеності. Працюємо із гуашшю.
- Нескладний натюрморт із кількох предметів аквареллю. Практичне використання та вивчення акварелі, її специфіку та особливості. Розбираємо, які існують види акварельного живопису – «ala-prima», техніка малювання по-сирому, лісування.
- Складний натюрморт, виконаний гуашшю в техніках ala-prima або по-сирому. Натюрморт з натури - антична маска з драпіруванням. Завдання учня знайти колірне та тональне рішення в даній роботі.
- Вивчення роботи з олією. Завдання, пов`язані з олійним живописом. Особливості роботи з олією.
До більш просунутого рівня ми відносимо завдання, які вимагають від учня вміння оперувати напрацьованими навичками в живопису і малюнку. На цьому етапі відбувається становлення справжнього художника-початківця.
- Натюрморт складний за своєю специфікою. Учень сам обирає техніку, в якій він писатиме цю натюрмортну роботу. Його завдання правильно побудувати, а потім – опрацювати кольором, повністю відпрацювавши техніку виконання мальовничої роботи.
- Робота на пленері. Вибираємо парковий краєвид. Рекомендовано вибрати осінь, оскільки осінній пейзаж багатий на багатогранність фарб. Пленер вимагає індивідуального підходу, йому описані свої прийоми роботи. Це важливий досвід для учня студії академічного малюнка та живопису, тому що потрібно не просто вибрати краєвид для малювання, потрібно ухвалити композиційне рішення, потрібно вибрати найкращий варіант постановки. На цьому етапі учні на уроці з пленерного живопису застосовують закони лінійної та світлоповітряної перспективи.
- Складний натюрморт у холодних кольорах/теплих кольорах Мета цього навчального завдання – навчити передавати холодну гаму/теплу гаму предметів та драпірування. Ця робота виконується в акварелі, що ще більше ускладнює завдання учня на уроці з живопису аквареллю у Дніпрі.
- Копіюємо шедевр всесвітньо відомого художника. Виконуємо портрет. Застосовуємо у роботі всі раніше напрацьовані знання у малюванні портрета людини. Це свого роду іспит для учня. І він полягає не лише в оцінюванні практичних навичок, він ще й суто психологічний тест. Робота над твором великих художників завжди пов`язана для студійців з великою відповідальністю.
Портрет (олія, аквареллю, гуаш`ю) з натури живої людини. Важливо досягти ідеальної подібності наскільки це можливо з моделлю. Навчитися коректно зраджувати кольорову гаму.
Існують різноманітні види живопису, з якими працюють наші учні під час уроків з живопису:
Олійний живопис. Це найпоширеніший і найулюбленіший вид живопису, в якому працювали великі художники минулого, залишивши непорушну спадщину, на прикладі якої ми сьогодні можемо навчатися. Цю майстерність неможливо повторити, але треба до неї прагнути. Художник працює олійними фарбами. Зазвичай на полотно олійні фарби наносяться мазками, з яких формується жива картина. Мазки не лише створюють форму, а й допомагають збагатити арсенал відтінків та тонів.
Акварель фарби живопис. Вид живопису, що вимагає певної вправності, наполегливості, уміння та розрахунку. Акварель зазвичай розводять водою. На спеціальному акварельному папері наші учні студії академічного малюнка та живопису за допомогою розведення фарб водою одержують тонкий прозорий шар фарби. За рахунок цього здається, що картина дихає.
Темпер фарби. Цей вид живопису швидше за розрахований на любителя. Під час роботи над твором, написаним темперою, художник використовує різноманітні фарби-емульсії.
Гуаш. Оскільки гуашова фарба має клейову основу, її часто використовують у роботі над папером, картоном, шовком. І її також поєднують із графікою. Лінії в таких роботах виходять чіткими, з різкістю, що конче необхідно для графічної роботи.
Пастель. На перший погляд здається, що пастель тільки для дітей. Напевно, це стереотип. Дрібниці, отже, для дітей. Справедливо сказати, що діти на уроках у нашій студії Дніпра люблять працювати з пастеллю. Але які серйозні роботи виходять у наших дорослих студійців!
Туш. Застосовується на уроках з живопису та графіки. Дає дуже цікавий ефект ліній та контурів. Може використовуватися як самостійний, і допоміжний матеріал.
Матеріали, які потрібно підготувати для навчання живопису у студії академічного малюнка та живопису:
- набір пензлів для олійного/акварельного живопису
- палітра
- масляна (для олійного живопису)
- мастихін
Палітра кольорів художника. Список олійних фарб для олійного живопису, застосовуваний у нашій студії малювання у Дніпрі:
тепла кольорова гама: кадмій жовтий лимонний, кадмій жовтий середній, кадмій червоний світлий, краплак, араратська зелена, охра світла, сієна натуральна, сієна палена
холодна кольорова гама: кобальт фіолетовий світлий, смарагдова зелена, ультрамарин, ультрамарин рожевий, церулеум, блакитна ФЦ, капут-мортум темний, ван-дик, зелений кобальт світлий
нейтральна кольорова гама: білила цинкові, сажа газова.
Контакты студии академического рисунка и живописи:
e-mail: akademrisunok@gmail.com
TEXT.RU - 100.00% авторська унікальність тексту
Будь-яке використання тексту ЗАБОРОНЕНО!
Під використанням матеріалів розуміється будь-яке відтворення, републікація, поширення, переробка, переклад твору, включення як складових частин до інших творів та інших способів, передбачених Законом України "Про авторське право та суміжні права".
Код юридичної реєстрації статті від 11-01-2016/22:20